TILLVALSTJÄNSTER

Alla våra koncept bygger på att du själv ska kunna fixa så mycket som möjligt på egen hand och därmed spara in på kostnaderna.  Du väljer själv i vilken utsträckning du vill anlita vår personal. Inte alls, helt och hållet eller något däremellan. Av den anledningen ingår inga personalkrävande tjänster i våra grundkoncept, såsom t ex lokalstädning eller serveringspersonal.  Kanske har du kompisar som kan hjälpa dig att servera, en rolig släkting som kan fungera som konferencier eller en kollega som är en fena på bordsdukningar?

Om du däremot vill lämna över vissa delar eller allt till oss bistår vi dig gärna! Här hittar du information kring vilka tillval du kan välja bland när du bokar vårt grundkoncept hyr hela huset eller har bokat festarrangemang hos oss.
 

STÄDNING AV

  • Gästkök & matsal 2500 kr
    Vi tar hand om allt utom större mängder emballage och glasflaskor etc
  • Extra serveringsutrymme 1000 kr (för mer info om denna avdelning se nedan)
OBS! Så här såg det ut INNAN ombyggnaden. Nya bilder kommer så snart ytan färdigställs. OBS! Så här såg det ut INNAN ombyggnaden. Nya bilder kommer så snart ytan färdigställs.

EXTRA SERVERINGSUTRYMME
I vinter gör vi stora renoveringar i huset. Då vi bygger ut vårt eget kök blir den f d kaféavdelningen något mindre. Här finns inte sittplatser utan avdelningen fungerar som en extra serveringsyta. Ett perfekt alternativ om du vill servera en buffé eller om du vill ha en separat barservering. Då det är en separat ingång med egen dörr kan ni enkelt välja när ni vill att den skall vara tillgänglig för era gäster.

Obs! Den här ytan kan endast bokas när vi inte har frukostservering i vår egen regi (juni-aug). Den kan ej heller bokas separat utan endast i samband med att du bokar något av våra grundkoncept hyr hela huset eller festlokal.  Obs! Bokas senast en vecka före ankomst.

Priser 2017:
Utan slutstädning 1 500 kr
Med slutstädning 2 500 kr

LJUD & LJUS TILL FESTEN
Om du planerar en födelsedagsfest eller kanske ett bröllop kanske du vill spela musik i någon form.
Vi ordnar lämpliga ljud-&ljus-paket för just din fest och ser till att grejerna finns på plats när du kommer.
Läs mer om våra erbjudanden här.

HUSVÄRD OCH/ELLER SERVERINGSPERSONAL
Ibland kan det vara skönt att ha någon utomstående på plats som hjälper till med det praktiska och håller koll på att allt rullar på som det skall. Kanske vill du ha hjälp med att checka in gästerna på rummen eller att vi hjälper dig att plocka disk och sortera undan porslin mm på rätt ställe. Kanske vill du att vår personal skall ta emot gästerna i dörren och hälsa dem välkomna? Om du vill ha hjälp med att hyra in extern serverings- eller barpersonal kan vi hjälpa dig att boka detta via våra samarbetspartners. 

Kontakta oss med dina önskemål så berättar vi mer om vad vi kan hjälpa dig med.
Obs! För att vi ska hinna hitta rätt personal behöver detta bokas i god tid, minst ett par veckor före ankomst.

Pris:
Husvärd (4 h) 1 500 kr
Serveringspersonal från 450 kr/timma